DIGITALIZÁLNÁD A CÉGED? KERESSÜK MEG, HOL KEZDD.
A növekedéssel együtt jár, hogy alkalmazásokat vezetsz be a cégben.
Hogy pontosan mire van szükséged, mivel kezdd, mit és hogyan használj: ezt ki kell derítenünk. De itt nem állunk meg.
Ami ugyanis igazán fontos, az a tudás: hogy megkapd azokat a rutinokat, amikkel a mindennapokban ezeket az alkalmazásokat és eszközöket komfortosan tudod majd használni.
A DIGITALIZÁCIÓ NEM “NEHÉZ”, DE…
...ahhoz, hogy elsőre jól csináld, rutin kell.
Mi ezt a rutint adjuk, több mint 150 cég sikeres digitalizálása után.
Pontosan azokat az eszközöket, megoldásokat, alkalmazásokat találjuk meg, amikre szüksége van a csapatodnak.
Elkerüljük a kísérletezést, próbálkozást, zsákutcákat. Elsőre azt kapod, ami megoldja a problémáidat.
Ennyi a “titok”: közösen dolgozunk és így nem az ismeretlent kell magadnak kikutatnod.
MIKOR ÉRDEMES A DIGITALIZÁCIÓBA VÁGNOD?
- Ha nehézkes a vállalati levelezés, a naptárkezelés, a kontaktok kezelése.
- Ha a feladatok kiosztása is levélben megy, információk keverednek el.
- Ha a napi együttműködés akadozik, a megoldások használata túl bonyolultnak érződik.
- Ha csak ingyenes megoldásokat, alkalmazásokat használtok, és a napi munkát megkönnyítő funkciók hiányoznak.
- Ha nincs a csapatmunkát támogató közös chat, ahol mindent egy helyen kezeltek.
- Ha szinte csak fizikai eszközökkel dolgoztok - papíron, táblán, füzetekben, kartonokban.
- Ha használtok egy sor felületet, alkalmazást, de nincsen integráció, nem dolgoznak össze.
- Ha nincsenek beépítve a folyamataitokba automatizációk, nem könnyítik a munkátokat egyszerű automatizált megoldások.
- Ha nem bevett gyakorlat az online térben történő munkavégzés, pedig a lehetőség meglenne rá.
- Ha nincs IT szakemberetek, aki ismeri a modern megoldásokat és naprakész a tapasztalata.
HASZNÁLD, AMIRE SZÜKSÉGED VAN (ÉS HAGYD EL, AMIRE NINCS)
Egy kisvállalkozásnak nem kell több tucat alkalmazás, de egy nagyvállalatnál sem biztos, hogy egyszerre mindent kell beépíteni.
Mi lépésenként arra koncentrálunk, ami a legnagyobb hatással lesz a céged működésére, és úgy finomítunk, hogy kevesebb befektetéssel érj el határozottabb eredményeket.
Lásd át az ügyfélköröd
Tartsd nyilván rád szabott CRM rendszerben a partnereid, vásárlóid, ne feledkezz meg semmiről, tanítsd be könnyedén az új kollégákat és adj hatékony rutint a meglévőknek.
Modernizált csapatmunka
Minden egy helyen: legyen rendezett chated, beszéljen a feladatokról mindenki a megfelelő helyen, ne tévedjen el semmilyen információ.
Tudd pontosan, ki és min dolgozik
Egy feladat- és projektkezelő és -nyilvántartó rendszerrel szintet léptetünk a belső szervezéseddel: mindig képben leszel, ki milyen feladatot végez, milyen kapacitása van.
Kommunikálj hatékonyan kívül-belül
Építsünk ki a cégednek valódi üzleti levelezést, hogy az ügyfelek lássák: igazi, hiteles profinak vagy, és hogy a feladatok, kérdések és kérések visszakereshetőek és egyértelműek legyenek.
Teljes mobilitás, teljes készenlét
Használd minden fontos alkalmazásod telefonról, férj hozzá az adataidhoz, legyen az egy fájl, a naptárad, a feladatlistád vagy más – akárhol is vagy. Működtesd a céged biztonságosan az irodán kívülről is.
A legnagyobb értéked: az adataid
Kerüld el az adatszivárgást, illetéktelen behatolást, az emberi hibát a megfelelő eszközökkel. Tudd biztonságban minden egyes bited.
Automatizálj és nyerj időt!
Építs le minden felesleges, időrabló, ismétlődő folyamatot és belső kommunikációs útakadályt. Hagyd el a kollégák egyenkénti értesítését, a kézzel küldött jóváhagyásokat, emlékeztetőket. Automatizáljuk hatékonnyá a cégedet, hogy az idődet a legértékesebben és szabadon oszthasd be.
Mindig hozzáférhető, közös online munkatér
Dokumentumtárral, intranettel óriási tárhelykapacitást nyersz, ahol a részlegeknek megfelelően, rendezetten, visszakereshetően tárolhatsz minden dokumentumot. Házon kívül és belül együtt dolgozhatsz bárkivel egy dokumentumban, egy időben is.
KEZDJÜK EL HATÉKONNYÁ DIGITALIZÁLNI A CÉGED!
Itt az ideje, hogy a céged szolgáljon téged, a folyamatok és eszközök pedig a kollégáidat. A tudás, amire szükséged van, már létezik - csak át kell adnunk.
Töltsd ki a formot: add meg az adataid, e-mail-címed, és írd le röviden, miben van szükséged segítségre.
Ami az űrlap kitöltése után fog történni:
Kapsz egy automatikus megerősítést, hogy az üzeneted megérkezett, majd 2 napon belül személyesen felvesszük veled a kapcsolatot.
Kérdezni fogunk a cégedről, a problémáidról és igényeidről, majd megszervezzük a konzultációt, ahol közösen feltárhatunk minden fejlesztési lehetőséget.