fbpx Skip to content

DIGITALIZÁLNÁD A CÉGED? KERESSÜK MEG, HOL KEZDD.

A növekedéssel együtt jár, hogy alkalmazásokat vezetsz be a cégben.

Hogy pontosan mire van szükséged, mivel kezdd, mit és hogyan használj: ezt ki kell derítenünk. De itt nem állunk meg.

Ami ugyanis igazán fontos, az a tudás: hogy megkapd azokat a rutinokat, amikkel a mindennapokban ezeket az alkalmazásokat és eszközöket komfortosan tudod majd használni.

A DIGITALIZÁCIÓ NEM “NEHÉZ”, DE…

...ahhoz, hogy elsőre jól csináld, rutin kell.

Mi ezt a rutint adjuk, több mint 150 cég sikeres digitalizálása után.

Pontosan azokat az eszközöket, megoldásokat, alkalmazásokat találjuk meg, amikre szüksége van a csapatodnak.

Elkerüljük a kísérletezést, próbálkozást, zsákutcákat. Elsőre azt kapod, ami megoldja a problémáidat.

Ennyi a “titok”: közösen dolgozunk és így nem az ismeretlent kell magadnak kikutatnod.

MIKOR ÉRDEMES A DIGITALIZÁCIÓBA VÁGNOD?

HASZNÁLD, AMIRE SZÜKSÉGED VAN (ÉS HAGYD EL, AMIRE NINCS)

Egy kisvállalkozásnak nem kell több tucat alkalmazás, de egy nagyvállalatnál sem biztos, hogy egyszerre mindent kell beépíteni.

Mi lépésenként arra koncentrálunk, ami a legnagyobb hatással lesz a céged működésére, és úgy finomítunk, hogy kevesebb befektetéssel érj el határozottabb eredményeket.

Lásd át az ügyfélköröd

Tartsd nyilván rád szabott CRM rendszerben a partnereid, vásárlóid, ne feledkezz meg semmiről, tanítsd be könnyedén az új kollégákat és adj hatékony rutint a meglévőknek.

Modernizált csapatmunka

Minden egy helyen: legyen rendezett chated, beszéljen a feladatokról mindenki a megfelelő helyen, ne tévedjen el semmilyen információ.

Tudd pontosan, ki és min dolgozik

Egy feladat- és projektkezelő és -nyilvántartó rendszerrel szintet léptetünk a belső szervezéseddel: mindig képben leszel, ki milyen feladatot végez, milyen kapacitása van.

Kommunikálj hatékonyan kívül-belül

Építsünk ki a cégednek valódi üzleti levelezést, hogy az ügyfelek lássák: igazi, hiteles profinak vagy, és hogy a feladatok, kérdések és kérések visszakereshetőek és egyértelműek legyenek.

Teljes mobilitás, teljes készenlét

Használd minden fontos alkalmazásod telefonról, férj hozzá az adataidhoz, legyen az egy fájl, a naptárad, a feladatlistád vagy más – akárhol is vagy. Működtesd a céged biztonságosan az irodán kívülről is.

A legnagyobb értéked: az adataid

Kerüld el az adatszivárgást, illetéktelen behatolást, az emberi hibát a megfelelő eszközökkel. Tudd biztonságban minden egyes bited.

Automatizálj és nyerj időt!

Építs le minden felesleges, időrabló, ismétlődő folyamatot és belső kommunikációs útakadályt. Hagyd el a kollégák egyenkénti értesítését, a kézzel küldött jóváhagyásokat, emlékeztetőket. Automatizáljuk hatékonnyá a cégedet, hogy az idődet a legértékesebben és szabadon oszthasd be.

Mindig hozzáférhető, közös online munkatér

Dokumentumtárral, intranettel óriási tárhelykapacitást nyersz, ahol a részlegeknek megfelelően, rendezetten, visszakereshetően tárolhatsz minden dokumentumot. Házon kívül és belül együtt dolgozhatsz bárkivel egy dokumentumban, egy időben is.

KEZDJÜK EL HATÉKONNYÁ DIGITALIZÁLNI A CÉGED!

Itt az ideje, hogy a céged szolgáljon téged, a folyamatok és eszközök pedig a kollégáidat. A tudás, amire szükséged van, már létezik - csak át kell adnunk.

Töltsd ki a formot: add meg az adataid, e-mail-címed, és írd le röviden, miben van szükséged segítségre.

Ami az űrlap kitöltése után fog történni:

Kapsz egy automatikus megerősítést, hogy az üzeneted megérkezett, majd 2 napon belül személyesen felvesszük veled a kapcsolatot.

Kérdezni fogunk a cégedről, a problémáidról és igényeidről, majd megszervezzük a konzultációt, ahol közösen feltárhatunk minden fejlesztési lehetőséget.