fbpx Skip to content

A cégednek rád van szüksége. Neked pedig időre, amit hatékonyan tölthetsz.

Amit itt kapsz, ilyen egyszerű: időt.

Azzal, hogy kulcsrakész digitalizációt, stratégiát, tartalomtervet vagy épp arculatot szerzel, tervezéssel, ötleteléssel, kísérletezéssel töltött munkaórák százait spórolod meg.

Én segíteni szeretek. Segíteni olyanoknak, akik nem szakemberei a digitalizációnak, marketingnek vagy a brandingnek, a kreatív tervezésnek.

Ezt a tudást kapod meg tőlem, és a megvalósítás konkrét lépéseit.

Csúcs Károly

Csúcs Károly

a YourBrand alapítója

MIN TUDUNK EGYÜTT DOLGOZNI?

Ez akkor derül ki, ha elmondod nekem, mire van szükséged.

Az 1-2 fős mikrovállalkozásoktól több száz fős nagyvállalatokig a legváltozatosabb profilú cégekkel dolgoztam már digitalizáción és marketingen.

Volt már az ügyfeleim között IT-szolgáltató, ügyvéd, alapítvány, labor, kereskedő, pszichológus, mérnök, tájépítész, coach, rendzvényszervező, grafikus, könyvkiadó, kiszervezett ügyfélszolgálat, fejlesztő, multibrand ruhaüzlet, önkormányzat, fordítóiroda, stratégiai tanácsadó, autógyártó és forgalmazó, egészségügyi szolgáltató de még biofinomító is.

Dolgoztam már együtt az ország egyik legnagyobb alkalmazásfejlesztő cégével és labdarúgó szövetséggel is, adtam tanácsot a világ egyik legnagyobb számviteli hálózatának, de táplálékkiegészítőket gyártó cégnek is.

Tehettem ezt azért, mert a piaci kihívások millió kis formát öltenek, de a megközelítés, amivel a stratégiai válaszokig jutunk, mindig a legegyszerűbb kérdésekkel és válaszokkal kezdődik.

A többi pedig már az a kreatív stratégiaalkotás, amit szenvedéllyel szeretek a kihívásokhoz igazítani.

AZÉRT SEGÍTEK, MERT TUDOM, MILYEN SEGÍTSÉG NÉLKÜL VÁLLALKOZNI.

Jól emlékszem, milyen volt kezdőnek lenni. Nem ismertem a megfelelő eszközöket, ezért sokszor bajlódtam a legjobb ötletek megvalósításával is. Magamnak terveztem hirdetéseket, magamnak írtam szövegeket, számtalan digitalizációs felületet próbáltam ki.

Nagyon jól megtanultam, hogy ez nem hatékony út: egy vállalkozónak, vezetőnek azzal kell foglalkoznia, amihez ért, különben szétaprózódik a feladatok között.

Én épp ebben találtam meg a hivatásom.

Hogy magam fejlesszem, új és új eszközöket, módszereket, szemléletmódokat ismertem meg, és kitanultam, hogyan használjam őket hatékonyan. Folyamatosan követem a legújabb módszereket és trendeket, ez vált a szenvedélyemmé.

Megismerni egy új cég kihívásait, és a hatalmas eszköz- és módszertárból a leghatékonyabb megoldásokat kiválogatni hozzá.

BESZÉLJÜNK SZEMÉLYESEN, ÉS ELEMEZZÜK KI A KIHÍVÁSAID!

Töltsd ki a formot: add meg az adataid, e-mail-címed, és írd le röviden, miben van szükséged segítségre.

Ami az űrlap kitöltése után fog történni:

Kapsz egy automatikus megerősítést, hogy az üzeneted megérkezett, majd 2 napon belül személyesen felvesszük veled a kapcsolatot.

Kérdezni fogunk a cégedről, a problémáidról és igényeidről, majd megszervezzük a konzultációt, ahol közösen feltárhatunk minden fejlesztési lehetőséget.